Skidooor

2013-01-10 • 18:14:57 /  / Kommentarer (1)

Hejsan! Ligger i stugan och har spelat spel och är sjukt trött nu. Kom hit vid ungefär elva och då åkte vi skidor till typ tre, trodde jag skulle glömt hur man gör, men det hade jag tydligen inte. Det var faktiskt riktigt kul! Resten av kvällen spelar vi väll spel och så och så ska vi snart äta. Vi har en himla fin stuga som ligger precis i backen så det är ju super! Imorgon åker vu skidor igen såklart.

Men nej, vi hörs imorgon och ha det super, Hejdå!

Kommentarer
Fanny Jaensson

sv: Åh tack vad glad jag blir!! :D<3

2013-01-10 // 19:23:47
Hemsida: http://hovskrape.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen