Sluta fokusera på det du inte har, fokusera på det du har istället

2013-01-14 • 18:44:42 / Allmänt / Kommentarer (1)
Hej på er alla fina! Skoldagen idag var helt okej, måndag idag och jag hatar måndagar, satt.. ;) Efter skolan åkte jag och klippte mig direkt, klippte bara bot det slitna och håret känns så sjukt mycket finare nu, så himlans underbart! Kom hem för cirkus en timme sen och har hunnit äta och kolla på One Tree Hill.
 
Imorgon är det skla som gäller igen, sen vet jag inte vad som händer, får se helt enkelt! Men ni får ha det välidgt bra  för det ska jag ha - Framför One Tree Hill - Hejsvejs!
 
©Erkänn att det ser ut som glitter..? haha.., tog bilden i Branäs iallafall!
Kommentarer
Ellen Molin

Nu är veckans blogg avgjord, klicka in på resultoflove.blogg.se för att kolla om du vann!

2013-01-14 // 20:34:10
Hemsida: http://resultoflove.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen