Snöstorm.

2013-01-15 • 20:14:33 /  / Kommentarer (0)

Hej! Skolan idag var bra, eller ja, så bra den kan vara dårå. Efter skolan CYKLADE jag hem i snöstormen.. Tog mer än dubbelt så lång tid än vad deg brukar och ramlade några gånger.. När jag kom hem pluggade jag en del och tränade sen hemma, hade tänkt sticka ut och springa, men hade inte jätte lust med det i snöstorm.. Sen har jag kollat på one Tree Hill, så sjuuuuukt bra och det blir bara bättre och bättre! Men jag är på säsong 8 och altså näst sista säsongen, shit kommer inte klara mig när jag tittat klart.. Altså ni som inte kollat på det, ni seriöst måste göra det, så himlans bra är det! Sitter och gråter och skrattar för mig själv hela tiden, hehe..

Imorgon är det som vanligt skola och på eftermiddagen hoppgruppen, min vi höres då, nu måste jag fortsätta kolla så hejdå!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen