@stallet

2013-01-31 • 18:17:46 /  / Kommentarer (0)

Sitter i stallet nu och ska rida om typ en timme tror jag, så vet fortfarande inte vilken häst jag ska rida. Började dagen med att Jag vaknade klockan 6, tänkte dra mig ut och springa-men där låg jag under mitt varma och sköna täcke och kollade ut och det såg inte alls lockande ut.. Så jag bantade ur lite där. Somnade om istället och vaknade några timmar senare för att börja skolan vid lite efter 10, himla chill! Men När jag slutade drog jag ut och sprang, första gången jag är ute och springer på typ två månader! Var fortfarande lite halt och så men det funkade liksom. Vet inte hur långt jag sprang för min run keeper flippade ur, stog att jag hade sprungit några mil,hahah, om jag ändå hade gjort det på en kvart altså! Känner mig riktig duktig som tränat nästan varje dag!

Nej, shit vad uttråkande detta blev, sorry sorry. Men vi hörs senare, hejdå!

Loveu giiirls

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen