Visste du..

2013-01-15 • 07:00:00 / Allmänt / Kommentarer (0)
•Att One Tree Hill och The O.C är världens absolut bästa serier? haha, finns inga bättre!
 
Att en av mina drömresor är att åka egen buss och bo i den till ett annat land med ett gäng kompisar? Min pappa gjorde det när han var yngre och jag har tittat på filmer ifrån det och dom verka ha så himlaaans kul!
 
•Om jag inte hade ridit skulle jag velat dansat disco eller köra mer enduro/motorcykel..?
 
Men jag vill verkligen satsa allt på ridningen? Älskar det verkligen!
 
Att jag gråter oftare när jag är glad, än när jag är ledssen..? haha, många gånger blir jag så glad så jag gråter, eller skrattar till det kommer tårar, samma sak med film, gråter oftare när det är lyckligt än när det är sorligt..;)
 
•Jag älskar att känna mig älskad, haha. Älskar när t.ex ens bästavän bara skriver något litet, men bra om mig, blir så himlans glad för sånna småsaker!
 
Jag saknar verkligen att rida och tävla Ineke så sjuuuuukt mycket?! Brukar sätta mig och kolla på bilder från hopp-pass tillsammans med henne, den ponnyn är verkligen grym och jag fick verkligen självförtroende med henne, så himlans mycket saknar jag det.. Har faktiskt funderat på att ta en extra ridning med henne, men jag är rädd att det skulle gå jääte dåligt, och då skulle allt försötas, men får se hur det blir..
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen