17 juli 2013

2013-07-17 • 21:05:11 / Allmänt / Kommentarer (0)

Hej på er igen! Gjorde ett jättelångt inlägg till er i lördags, men såg nu att jag aldrig publicerade det, hahahah... Men i det stog det iallfall att jag var på Liseberg med Märta i fredags och hade sjukt kul, även utmanade mina rädslor..;) Men Märta åkte tyvärr hem då och saknar henne redan en massa, men hoppas på att vi ses snart igen och inte nästa sommar!

I veckan som vart har jag vart med kompisar och sen så har jag vart på landet sedan i måndags. Har mest badat, solat, kört motorcykel, vart med kusinosar och lite sånt. Idag var det ju också världens varmaste dag, riktigt skönt!!

Nu ska vi åka ut med båten, så ha det jättebra, Hejdå

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen