8 Juli

2013-07-08 • 17:02:02 / Allmänt / Kommentarer (1)

Hej på er igen! Kom precis hem från stan, fick med mig en massa fint hem, super nöjd! Tänkte berätta lite kort om dagarna som vart:

Fredag: Kom till Varberg på torsdag kväll, så på fredagen var jag med Märta och Tilde där, vi spelade minigolf, var på Coop och skratta en massa och lite sånt chill.

Lördag: Surfers day var det då så jag, Märta och Tilde var där och typ sola och försökte åka sup (när man står på en surfbräda i vattnet) gick väll sådär hahah.. På kvällen sedan åkte vi hem till Örebro igen och då följde Märta med!

Söndag: Jag och Märta solade, badade, var ute och sprang (i ett spår och vi sprang vilse...) och så kolla vi massa film.

Det var väll typ det kortfattat, har haft ett par himla bra dagar iallalfall! Märta ska vara kvar här, fast vet inte exakt hur länge, men det blir super! Ni får ha det super sålänge, bye!

Bjuder på några bilder sålängeee

Kommentarer
Majsan you Know!

Visa vad du köpte!

2013-07-08 // 22:38:29



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen