14 juni 2013

2013-06-14 • 09:41:55 / Allmänt / Kommentarer (0)

Godmorgon! Sitter på bussen påväg hem från ridskolan just nu. Somnade runt 5-halv 6 och gick upp klockan halv 8, så två timmars sömn inatt, behöver jag säga att jag är trött..? Hade iallafall en rolig dag/kväll/natt även fast inte allt riktigt blev jätte lyckat..;)

Red igår också, böt till mig till lollipoo och vi hoppade, men egentligen skulle vi rida dressyr, så hade ingen martingal, väst eller någonting, hahah, men det gick bra ändå! Hon var faktiskt himla rolig, och det var väldigt länge sen jag red henne. Vi hoppade bana och det gick bra tycker jag! Med tanke på hur det gick sist jag hoppade med henne så! Jag är nöjd!

Idag ska jag packa, packa och packa. Har väldigt mycket att packa då jag inte ens har börjat och åker till Hällefors imorgon bitti. Men ha det super, Hejdå!

Två spöken i skogen på natten, söta..?

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen