1JUNI 2013

2013-06-01 • 10:28:44 /  / Kommentarer (1)

Hejhej på er! Vaknade vid åtta och har hunnit duscha och äta frulle. Vaknade med så sjuuukt ont i halsen så det finns inte... Inte jätte kul.. Men Iallfall, tänkte rabbla upp mina dagar som vart:

TORSDAG: Skola som vanligt, på kvällen var det ridning och jag fick Nemo, en häst jag inte ridit sen i somras, så ett år sedan. Vi hoppade terräng och jag trodde han skulle vara segare, men han var faktiskt riktigt rolig! Han verkade tycka det var kul också så han blev piggare. Riktigt kul var det Iallfall!

FREDAG: Skola som vanligt. På kvällen åkte jag och mötte upp några kompisar och så kollade vi på Julias teater, grym var du vännen, nu är jag en stolt vän✌

Idag då, vi håller på och flytta så ska måla mitt nya rum och packa allt. Sedan ska jag och Julia vara barnvakt åt några barn hela eftermiddagen och sen hänger jag med henne hem och sover där. Tror det blir en awsume dag och vädret är ju inte dåligt heller.

Ha det super, hejdååå

1 JUNI, helt sjukt vad tiden gått fort!!

Kommentarer
Olivia Magnusson

Åh vilken pudding du har som bakrundsbild :D

sv: hihi, men det var minstsagt en bra bok ;) haha, men funderar starkt på att kolla på oth bara att det är galet många säsonger men det är det antagligen värt ;)
kramis♥

2013-06-02 // 18:34:54
Hemsida: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen