5/6-13

2013-06-05 • 22:35:21 /  / Kommentarer (1)

Äntligen är jag färdig, har hållet på att packa hela kvällen och nu är det bara lite småsaker kvar. Smart som jag var började jag idag.. Ska iallfall flytta imorgon så det blir ju lite spännande, hahah.

Idag var jag ledig för det var någon konstig sak med skolan. Åkte hem till Maja på förmiddagen och vi gjorde pannkakor och solade, älska vädreeeet!! Sedan drog vi till hindersmässan (heter det så..?) och träffade Sofia, Emelina och Petra. Kunde inte vara där så länge eftersom jag skulle rida, så efter cyklade jag till stallet.

Red Bianca i hoppgruppen och det gick helt okej. Allt gick bra förutom när vi hoppade bana då jag tänkte på helt andra saker och jag vet inte vad som hände, hahah, men det var kul iallafall!

Imorgon som sagt ska vi flytta så håller väll på med det? Sedan ska jag till stadsparken och skulle göra någonting, vet faktiskt inte vad.. Men ni får ha det super så hörs vi, byyyye!

btw, helt sjukt att det är SISTA natten NÅGONSIN i detta hus...

Vu bjudeeeer

Kommentarer
Maja janson

HAHAHA Asså OMG! Jag ser helt jävla drogad ut!

2013-06-06 // 01:08:21



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen