8 juni 2013

2013-06-08 • 18:01:45 /  / Kommentarer (0)

Hejhej människor! Hade en riktigt bra kväll och natt igår med mina bästa tjejer, loveu girls. Innan det var vi och kollade när min kusin sprang ut från skolan och tog studenten och sedan åt vi mat och lite sånt dära, Grattis!! Vaknade hos Ebba med tjejerna och sedan hänt jag med Tuva och fotade henne när hon hoppade Busen. Kom hem för cirkus två timmar sedan och sedan dess har jag bara solat och slappat, helt underbart väder ju!

Nu tänkte jag försöka ta mig ut på en springtur, men om jag känner mig rätt så kommet jag komma på någon ursäkt för att slippa..;) Sen bara myskväll med familjen och lite så. Imorgon vet jag inte vad som händer, skulle behöva åka upp på stan och köpa lite saker, så tror jag raggar med mig någon kompis. Och sen ska jag börja packa till Hällefors som är om exakt en vecka!! Ja, jag har panik att jag ska glömma någonting..

Nej, Nu SKA jag springa, ha det bra, Bye

Vi var grillmästare igår

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen