On the new place

2013-06-06 • 21:29:45 /  / Kommentarer (1)

Ligger i min säng i mitt NYA rum just nu. Vaknade vid sju imorse och hann bara äta frukost innan en massa folk kom. Vi packade in allt i alla bilar och åkte flera lass. Det gick ändå ganska fort eftersom att det var så många. Har hela dagen packat upp och ställt in möbler, tror detta blir riktigt bra! Vid tre mötte jag några människor i stadsparken och så var det något pris vi skulle ta emot till ridskolan. Sjukt varmt har det ju vart idag också, så himla skönt!! Precis suttit ute och ätit grillad mat, nu är det sommar på riktigt. Hoppas det fortsätter såhär nu!

Imorgon går jag halva dagen i skolan och åker sedan upp på stan för att min kusin tar studenten. Äter sen mat och firar lite sådär. På kvällen åker jag till Ebba med tjejerna och så sover vi där, himla bra blir det!

Ha det super


Kommentarer
Anonym

Får vi se bilder/film på ditt nya rum? Vart bor du nu?

2013-06-06 // 22:48:06



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen