Riktigt bra dag

2013-06-11 • 21:51:44 / Allmänt / Kommentarer (0)

Ligger i mina underbara nybäddade säng med nyrakade ben, bästa som finns! Är så sjukt trött och har egentligen en massa saker som jag behöver göra, bl.a att packa.. Men ändå lägger jag mig i sängen, måste få min skönhetssömn till imorgon ju. Har Iallfall haft en himla bra dag, slutade skolan vid 12 då drog jag, Emelina, Petra och Maja till mig och tog en massa kort som ni såg nyss här under. Sen tjockade vi i oss en kladdkaka i sveaparken. Sprang sedan till mina kusiner, gick ut med hundarna och den sprang hem så motion har jag fått!

Imorgon då, helt sjukt att äntligen kunna säga detta men IMORGON ÄR DET SOMMARLOV!! Shit altså! Efter det drar jag och några kompisar och äter på stan och sedan badar och myser hos Emmy. På kvällen sedan är det ridning.

Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag och bara en liten fråga, när får ni sommarlov eller har ni redan fått det?:)

Puss och kram, natti sålänge

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen