Sjuk

2013-06-03 • 21:22:27 /  / Kommentarer (0)

Vaknade imorse med sjukt ont i halsen och feber.. Så stannade hemma idag. Har mest sovit, kollat Gossip Girl och bara tagit det lugnt. Sedan på kvällen åkte vi till lite olika affärer och kollade soffa osv till nya huset, hittade en riktigt bra soffa så det blir supeeeer! Imorgon drar jag nog till skolan, är bara tre lektioner så står nog ut om jag inte har feber. Sedan på kvällen sporrenmöte.

Förresten, vet ni, jag går bara i skolan imorgon och halva fredag denhär veckan, hur sjukt skönt är inte det?!??? Tror det blir en riktigt bra vecka, med hoppgruppen, ledigt, tjejkväll, student firande och flyttning!! Och så är det bara 8 dagar kvar till sommarlov och 11 till Hällefors!! Shiiiiit, nu pladdrar jag på om allt bra som händer, men kan inte låta bli, är så sjukt taggad på livet just nu!

Nu ska jag slå på ett avsnitt av GG, ha det super, natti



Me today

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen