SOMMARLOV!!

2013-06-12 • 21:47:00 / Allmänt / Kommentarer (0)

Vaknade imorse och var sjukt trött och tänkte "ooh, skola igen, bråttom bråttom" men så kom jag på att det var SISTA SKOLDAGEN I 8:an, sjukt!! Efter skoldagen så stack jag och mina amigos till Maja och tog lite kort och sånt, sen åt vi på jensens, sjukt gott som vanligt! Efter det drog vi alla till Emmy och badade i hennes pool, sjukt kul var det verkligeen!! Badade i flera timmar och har inte skrattat så mycket på evigheter, bästa starten på sommarlovet! Red sen i hoppgruppen på Bianca, gick helt okej!

Imorgon är det övernattning och sommaravalutning på ridskolan, så ska dit vid två och innan måste jag packa och lite sånt!

Ha det super, bye!

Blandade bilder från idag med mins bästaa

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen