Taggaad

2013-06-14 • 22:09:14 / Allmänt / Kommentarer (1)

Hej igen på er! Har egentligen ingenting vettigt att säga just nu, det har inte hänt mycket sedan jag skrev här sist (för några timmar sedan..) Har packat, packat och sovit. Jag bestämde att jag inte skulle sova förens ikväll, men så sätter jag på en film och efter cirkus 5 minuter somnade jag.. Var verkligen sjukt trött! Men har fått ordning på packningen nu iallafall och hoppas på att ingenting är glömt. Klockan 8 imorgon bitti åker vi.

Shit herregud vad taggad jag är! Shit vad kul det ska bli! Ett helt år sedan jag var där och detta blir mitt fjärde år och hoppas på att denna vecka blir minst lika bra som dom andra åren! Nej nu måste jag snart somna om jag ska orka upp imorgon, ha det super, Hejdå!

Min packning för 6 dagar...

Kommentarer
Fanny Jaensson

rider inte du tyra längre? :)<3

2013-06-14 // 23:26:32
Hemsida: http://hovskrape.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen