15 bast

2013-03-10 • 21:05:21 /  / Kommentarer (0)

Hollahoppsan alla barnen där ute! Nej, nu ska jag vara seriös, jag är ju gammal nu.. Har Iallfall haft en himla bra dag, 10 mars och grejer, exakt 15 år sedan jag föddes, i 15 år har jag vart hör på jorden, lite coolt sådär.

Väcktes imorse med frukost på sängen och paket! Fick bl.a en riktigt bra platttång, en sjukt snygg gant tröja, träningskläder, svarta whitaker ridbyxor, himla sköna ridhandskar, pengar och lite till. Riktigt nöjd över mina paket! Släkten har vart här och firat mig och fikat och lite sånt och sen har jag myst med familjen. Haft en himla bra dag!

Måste också säga tack till mina helt underbara vänner som skickat bilder och texter och jag vet inte vad, så himlans mycket älskar jag er ska ni veta, allihoppa!!

Hejdå

btw, önskade mig en b&j också, och det fick jag igår, hahah

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen