21/3-13

2013-03-20 • 21:59:22 /  / Kommentarer (0)

Ligger i sängen just nu med musik i öronen. Dagen har faktiskt vart väldigt bra! Började med skola som jag klarar av med hjälp av mina fina vänner. Tog spruta idag också, den tredje, jag är SJUKT spruträdd, menar det verkligen.. Men det gick bra, gjorde jäkligt ont och jag höll i min amigo och klämde ihjäl hennes hand, hehe, sorrysorry. Om jag ska erkänna en sak, så var det första gången i hela mitt 15 åriga liv jag tig en spruta utan att en enda tår föll, heheh, men är riktigt stolt över mig själv!

Efter skolan drog jag hem och plugga, åkte sen till stallet och det var teori. Imorgon är det skola as alwas, med sovmorgon till 10.10, efter skolan är det ridning och hoppas på att kunna rida, har så ont i knät sen jag ramla med cykeljäveln.

Nu ska jag sova hade jag tänkt försöka med, får sova på rygg-oskönaste som finns, men har ont i ena armen sen sprutan och sidan av kroppen sen jag krascha... Sov gott allihopa, det ska jag Iallfall försöka med!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen