9/3-12

2013-03-09 • 14:50:51 /  / Kommentarer (1)

Hej på er! Hade en superbra kväll/natt igår med mina finaste girls! Vi vaknade imorse och sen åkte vi vid 11 och då hängde Julia med till mig vi har kollat på oth och försökt åkt pulka.. Nu åkte hon precis och jag är sjukt trött men ska försöka städa lite på mitt rum och kolla på vampire diaries. Fyller ju år imorgon så få måste det ju vara lite fint. Ska ha myskväll med familjen framför melodifestivalen ikväll och min favorit mat.

Men ni får ha det super sålänge så Hejdå!

Kommentarer
emilia

Va gärna med i veckans blogg på min blogg :)
http://emiliastrom.blogg.se/2013/march/veckans-blogg.html#comment :)

(förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer)

2013-03-10 // 19:02:58
Hemsida: http://emiliastrom.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen