Ferrari

2013-03-07 • 21:41:14 /  / Kommentarer (1)

Red Ferrari idag, dressyr. Ingen aning om varför jag inte fick Eddy och det visste inte min ridlärare heller (det var inte hon som gjorde listan). Men aja. Det gick faktiskt helt okej, hon var roligare än vad jag trodde! Jag tror det var över ett helt år sen jag red dressyr på en annan häst än Eddy, så det var ju lite annorlunda!;)

Imorgon är det skola som vanligt sen träffar jag mina saknade girls och sover över med dom, det blir super! Men nu ska jag försöka plugga och kolla på vampire diaries, Hejdå!

Kommentarer
teamjj.blogg.se

Hej, vilken fin blogg du har!

Tänkte bara säga att vi har Veckans blogg nu på bloggen så om du vill få chans att få fler hundra nya läsare på din blogg så kan du alltid testa och vara med om du vill!

http://teamjj.blogg.se/2013/march/veckans-blogg.html#comment

Kram, JuliaW - TeamJJ

2013-03-07 // 22:03:08
Hemsida: http://teamjj.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen