Fredag!!

2013-03-15 • 19:22:34 /  / Kommentarer (0)

Ligger just nu i soffan helt proppmätt efter pizza! Skolan idag var bra, himla bra faktiskt känner jag, förutom att vi åkte skridskor på morgonen vilket var väldigt kallt och tråkigt.. Direkt efter skolan drog jag till gymmet, sprang på bandet och lite styrka, var tvungen att skynda mig så hann inte vara där så länge. Vi åkte till några kompisar till pappa för dom skulle typ vara barnvakt eller någonting sånt, galna ungar för jag säga..

Igår förresten red jag Ferrari (Eddy ät halt...:() vi hoppade och det gick helt okej! Kul var det Iallafall, och gick bra i slutet. Imorgon vet jag inte vad som händer, gymmet förmodligen, mer vet jag inte. På söndag ska jag göra en spännande sak, mer får ni veta då!

Me and my friendos tjockade oss på lunchen, tack Julias mormor!!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen