14/5-12

2013-05-14 • 20:11:00 /  / Kommentarer (1)

Godkväll på er! Skoldagen idag var faktiskt himla bra, på förmiddagen hade vi SO och eftermiddagen Linn, film och fika, och så slutade vi en timme tidigare än vad vi brukar, så det var skönt! Efter skolan mötte jag Smilla på stan som jag inte träffat på hur länge som helst, så vi satt och prata och så.

Imorgon är det skola igen som vanligt, seg dag så det ser jag inte fram emot.. Efter skolan är det hoppgruppen. Ni får ha de super, Hejdå


Juste, idag när jag kom hem så hade mamma med sig domhära skönheterna, har på mig nu och vill bara äta upp mig själv! (och ja, självklart var jag tvungen att lägga till en massa konstiga och egentligen skitfula effekter.)

Kommentarer
Fanny Jaensson

åhhh,avis!!!!

2013-05-14 // 21:26:50
Hemsida: http://hovskrape.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen