Mina närmaste dagar

2013-05-11 • 22:56:18 /  / Kommentarer (0)

Hej på er! Har precis kommit hem från några kompisar till familjen, åt så sjuuukt god efterrätt så det finns inte! Innan det var jag på marieberg med mamma, fick med mig några tröjor hem, superfina! Och även lite saker till nya rummet eftersom vi flyttar om mindre än en månad! Så himla bra tror jag att detta kommer bli! (även om jag inte ens sett huset än...) Förlåt för dålig bloggning, men kan ta dagarna nu.

ONSDAG: Träffade Julia och Ebba på stan, sedan cyklade vi till stallet. Red först istället för emma, tack så jättemycket! Red då Jigsaw (Skulle egentligen ha en annan ponny, men böt, tack så mycket igen!). Vi hoppade och det gick skit dåligt. Han var såååå seg! Eller i slutet gick det lite bättre Iallfall då jag red med dressyrspö. I min vanliga grupp red jag Bianca och det gick faktiskt väldigt bra! Hon var väldigt fin när vi red fram och lossade i höger sidan åtminstone. Riktigt bra gick det och fick bra avstånd nästan varje gång.
Sedan cyklade jag hem till Julia och sov där.

TORSDAG: Vaknade hos Julia och sedan drog vi till stan, äntligen hittat skolavslutnings klänning! Efter ett tag där cyklade jag hem och mös med familjen.

FREDAG: Var på landet med kusiner och fick en väldigt försenad födelsedagspresent, ett par jättemysiga shorts och en t-shirt, tack så himla mycket!

Det var dom närmaste dagarna, nu blev detta ett väldigt långt inlägg, menmen. Imorgon vet jag inte vad som händer, får se, ha det bra Hejdå!

Bjuder på några random bilder från veckan


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen