Min hoppstjärna

2013-11-24 • 22:10:34 / Allmänt / Kommentarer (2)
Hej igen! Har sovit hos min kusin i helgen och vart himla kul. Det är ju hon/min moster som har Tyra så red henne och clerran igår. Red ut på clerran och sedan hoppade några hinder i slutet, hon skötte sig super. Sedan Tyra, hon var så sjukt jobbig när jag red på gärdet, hon tjurade ihop totalt och skulle inte röra sig framåt, fatta då liksom, sitter på en häst som inte vill gå fram och det finns inget man kan göra för att övertala henne. Men sedan sket jag i att försöka rida där så hoppade några skutt lite istället,  det tyckte hon var roligare och hon var såå duktig, ibörjan undrade hon vad hon skulle göra , hon fattade inte att hon skulle över hindret så hon sprang rakt igenom, men sen hoppade hon jättefint! Min stjärna.

Nu ikväll har jag suttit och pluggat i fleraa timmar, så nu slipper jag göra lika mycket i veckan! Imorgon ska jag rids Tyra igen. Men ha det super, bye


Tyrisen och Clerran


Kommentarer
aina [fotoblogg]

Så söta :)

Svar: Visst är dom:')
Frida

2013-12-02 // 13:29:45
Hemsida: http://ainaphoto.blogg.se
Milina Salihodzic

Så fina hästar!

Svar: Ja, visst är dom fina!:D
Frida

2013-12-02 // 16:21:35
Hemsida: http://milina.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen