Söndag

2013-10-13 • 14:10:33 / Allmänt / Kommentarer (0)
Hejhej. Ligga i soffan nu under en filt och fryser ihjäl för det är så himla kallt haha.. Har en riktig slapp dag idag och har bara pluggat och kollat på gossip girl idag, hehe.. Tänker fortsätta med detta resten av dagen för jag är så sjukt trött och har haft fullt upp hela veckan. Ska också försöka ta mig ut och springa. Igår hade vi planering med sporren så vi planerade höstlovet och lucia showen och åt ganska så mycket godis altså... Och sedan på kvällen drog vi och åt pizza.

Snart höstlov, ska bli så sjukt skönt och kul!! Och förresten så går det jätte bra med Tyra nu och det bästa hon vet är att galoppera, sötnosen.

Nu måste jag plugga, så hoppas ni har det bra, hejdå








Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen