1 september - Höst

2013-09-01 • 20:41:59 / Allmänt / Kommentarer (0)

Redan 1 september?! Nu är det höst på riktigt, men det kan vara mysigt ändå. Att mysa ner sig under massa täcken framför en bra serie med choklad i handen samtidigt som det regnar, det låter inte helt fel altså..

Hej på er! Ligger redan i sängen, kollar på Girl. Är sjuk och trött så ska försöka sova mig frisk tills imorgon så jag kan gå till skolan! Har vart i stallet idag och målat några terräng hinder till nästa helg. Hatar att måla och kände att det inte var speciellt bra att stå där ute på ett blåsande fält när jag är sjuk, haha. Men aja, vart iallfall lite roligare eftersom jag målade med Lisa och Malin. Kom hem vid halv 5 och har pluggat och lite sånt.

Igår red jag Tyra igen, super duktig var hon. Ska rida henne imorgon igen. I fredags åkte jag till Julia direkt efter skolan och sedan på kvällen kollade vi This is us på bio (one directionk) Jag är långt ifrån en "direktioner", men dom sjunger bra, är snygga osv. Och filmen var riktigt jäkla bra faktiskt!!

Imorgon är det skola och rida Tyra som gäller, om jag är frisk då...

Bjuder på några utav veckans outfitar, haha. Bilden där jag har rosa t-shirt hade jag idag när vi målade, slit kläder som jag inte gillar, dom lär jag inte kunna andvända igen ändå, dom är helt färgiga nu hahaha...

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen