Bästa Tyrisen

2013-09-22 • 18:18:35 / Allmänt / Kommentarer (0)
Emelina gick precis härifrån så ska försöka plugga lite nu. Mötte upp henne förut och vi har vart ute och sprungit och sedan massa styrka! Förut idag red jag ut med mysan och Fanny på Tyra, gick riktigt bra och vi galloperade jättemycket, så himla duktig har hon blivit!

Igår red jag också Tyra, vi åkte iväg till ridhuset och vet ni vad, vi hoppade några språng!! Min lilla tyris, så himla söt var hon, det var första gången i hennes liv hon hoppade och hon var riktigt duktig, och så är hon ardenner liksom, bästaa! Red henne även i torsdags och tisdags och gick bra då med, hon börjar komma igång mer och mer nu.

Imorgon är det måndag och skola och plugg som gäller... Men nu ska jag försöka plugga så ha det super!





Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen