Shopping

2013-09-14 • 21:38:30 / Allmänt / Kommentarer (2)
Hej! Har ni haft en bra lördag, och visst är det riktigt skönt med helg?? Vart på stan idag med mammsen, fick med mycket saker hem och nödvändiga! Tre tröjor, skinn jacka, vinter jacka och skor. Bild i detta inlägget. Sedan har jag mest pluggat lite och städat... Imorgon ska jag försöka ta mig ut och springa på förmiddagen och sedan rida Tyra.

Sitter i soffan och kollar film med familjen nu och ska fortsätta med det, så ha en bra kväll och bra fortsättning på helgen!

Mina köp idag (sorry för dålig bild..). Måste bara säga att vinter jackan jag köpte är det snyggaste jackan jag någonsin ägt, åh kär!! Skorna med, och skjortan och alltihopa! Riktigt nöjd! (vill ni ha bättre bild eller veta varifrån någonting är, säg till så lovar jag att fixa)



Kommentarer
Anonym

Var är jackan ifrån? :)

Svar: Vero Moda :)
Frida

2013-09-15 // 00:05:48
Anonym

Är vinterjackan från Vero Moda?

Svar: Jaa:)
Frida

2013-10-30 // 21:29:18



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen