Veckan!

2013-09-10 • 18:40:08 / Allmänt / Kommentarer (0)
Hej på er igen, kände att jag var tvungen att uppdatera här igen och speciellt för den nya blogg.se appen kommit, riktigt bra är den faktiskt! Har iallfall haft en himla bra vecka, har träffat kompisar, ridit både på ridskolan, Tyra och Clerran, vart funktionär på ridskolan och i lördags sov jag över med mina girls också. Idag var skolan helt okej. Sedan jag kom hem från skolan vid halv fyra har jag bara pluggat, har sjukt mycket nu... 

Är hemma själv med min lillebror nu så ska gå upp och hitta på något med den lille filuren, men ha det super, Hejdå!

Bjudet på massa bilder från senaste veckan sålänge










Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen