Bye Varberg...

2014-08-24 • 19:44:44 / Allmänt / Kommentarer (0)
Sitter på tåget påväg hem från Varberg just nu, ensam, men det är ganska skönt, dock pratar de bredvid sinnessjukt mycket hahaha...

Har som sagt vart i Varberg i helgen och det var som vanligt såå himla kul! Gud vad jag kommer sakna staden och människorna igen... Skulle lätt flytta dit om jag inte hade kompisar i örebro haha.. Menmen får åka tillbaka snart! 

Jag har förresten börjat ettan nu också, känns riktigt bra och tror jag hamnat i en riktigt bra klass så det blir nog tre bra år!

Nu ska jag sätta på ett avsnitt utav Gossip girl, ha det super, puss

Bjussar på lite bilder från senaste tiden 








Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen