Söndag

2014-08-10 • 23:42:17 / Allmänt / Kommentarer (0)
Ligger i sängen just nu och ska sova snart, är sjukt trött och ska upp och jobba imorgon... En vecka kvar av sommarlovet nu och det känns helt jäkla sjukt, det har gått såå fort?! Jag börjar ettan nu också så det är ju lite spännande. Denna veckan har jag jobbat och varit med kompisar, sov på landet i helgen och Julia var med så det var mysigt. Veckan som kommer blir väll ungefär likadan, jobb och kompisar. Känns så himla tråkigt nu att allvaret börjar snart igen men ska förmodligen, hoppas jag, till Varberg nästa helägt så något har jag att se fram emot iallafall!

Skulle bara säga att jag lever, ha det asbra, puss

Bjuder på bilder från senaste veckan









Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen