19 december

2014-12-20 • 00:35:28 / Allmänt / Kommentarer (0)
Hej igen! Hoppas ni har det bra, hade helt glömt bort bloggen och nu när jag kollade in så såg jag att det faktiskt är folk som fortfarande kollar in här så varför inte slänga in ett inlägg? 

Fick jullov idag och det kom hur passande som helst! Julafton om 5 dagar och jag har inte köpt en enda julklapp, men men, är ganska säker på att jag kommer springa runt på tisdag. Ikväll blev en lugn kväll men det var bara skönt då det vart ganska mycket de senaste, men det tycker jag om. Träffade Julia och kom hem från henne vid 10 och mös då bara med familjen. Imorgon ska jag till landet och köra cross på förmiddagen och sedan träffa Ebba och Tuva vilket blir hur bra som helst. 
  
Om ungefär en vecka ska jag till varberg och fira nyår där, är hur taggad som helt. Saknar min Märti huuur jäkla mycket som helst och resten av folket också. 

Min mobil är föresten inne på lagning så går runt med min iPad och kör internet delning till den haha... Har alltså inte så många bilder men kan bjuda på dom jag har.
  
Puss






Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen