2014

2014-01-12 • 19:39:56 / Allmänt / Kommentarer (0)
Hej igen! Sedan jag skrev här sist, så har jag bl.a varit i Sälen med bästavän och haft en asbra vecka. Skolan började ju denhär veckan och det suger och plus att alla nationella prov och allt börjar snart. Den här veckan har vart bra iallafall, har tränat 5 gånger plus ridit 3, så känner mig sjukt stolt över mig själv haha. Igår var jag på landet också och körde en massa på motorcykeln och snöskoter, det ända bra med att snön kommit haha. Sen sov Julia här och idag var vi i stallet och tog ner julpyntet.

Nu ska jag fixa lite läxor och sen sätta på en serie, ha det super, hejdå

Bjuder på några bilder som tagits sen sist haha






Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen