Varberg

2014-05-02 • 17:43:05 / Allmänt / Kommentarer (1)
Påväg hem från Varberg nu, åkte hit i onsdags så det blev tyvärr inte så länge denhär gången, men bättre än inte alls! Har haft tre jättebra dagar och Valborg. var jättekul! Imorgon ska jag träffa Julia och ska bli jätteskönt att träffa henne igen efter så länge. I tisdags var vi i Stockholm med skolan, kolla riksdagen och var på stan, jättekul var det. Nu är det förresten bara tre hela veckor av skolan kvar, är sjukt skoltrött... Menmen, får tänka på sommaren! Men ville bara säga att jag lever, ha det asbra, kram

Underbara människor som jag kommer sakna hur mycket som helst, men vi kommer ses i sommar! 

Kommentarer
MATILDA

så fin blogg!

2014-05-07 // 09:58:20
Hemsida: http://matildays.forme.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen