26 februari

2015-02-26 • 22:31:06 / Allmänt / Kommentarer (0)
Lovet är slut och jag har gått nästan en hel vecka i skolan. Livet rullar på helt enkelt. Var på Gran Canaria förra veckan vilket var hur skönt och kul som helst, underbart att bara komma bort för en stund. 

Men nu, hemma igen, och vardagen börjar. Har ridit varje dag denna veckan, mest på Dexter då, vilket är så himla kul för jag tycker verkligen om honom och nästa vecka ska vi ut på våran första tävling tillsammans. 

Detta är jätte kul, men det tar så otroligt mycket tid. Samtidigt som jag vill satsa på Dexter, så vill jag satsa på skolan, jag vill träna, gymma och få den kropp och kondition jag strävar efter, jag vill köra cross eftersom det är något jag tycker är så stört kul, och samtidigt vill jag hinna med att ha ett socialt, kul liv med mina underbara vänner. 

Hur ska man hinna med allt när det endast finns 24 timmar på ett dygn? Hur ska man klara sig igenom allt och hur ska man kunna fatta beslut om vad som är rätt och fel. Hur ska man kunna prioritera bort någonting man älskar och hur ska man klara allt detta med all jäkla press man har på sig? Pressen kommer från alla håll och prestationsångesten kommer hela tiden från en själv. Pressen är som störst från skolan och det är det allra jobbigaste - HUR ska man ta tag i sig själv och göra dom där uppgifterna och träna till det där provet - när det finns så mycket annat som man mår så mycket bättre av att göra. Kan någon förklara det för mig.

Varför har inte dygnet fler än 24timmar? Kan någon snälla fixa lite fler tack...

Har precis pratat med Märta som jag saknar mer än allt, så det var hur underbart som helst. Nu är jag verkligen jättetrött men ska faktiskt sätta på ett avsnitt utav gossip girl för det tycker jag själv att jag förtjänar att göra. Puss och kram 

Bjuder på några favoriter





Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen