blogg, blogg o mera blogg!

2011-08-13 • 14:57:25 / Allmänt / Kommentarer (0)
Dagens uppdatering har verkligen varit riktigt BAD!  Bloggen tar bara väldigt mycket kraft av den som driver bloggen!  Man måste hålla uppdateringen, svara på kommentarer, kolla in andras bloggar..

blogg, blogg o mera blogg!  Känns lite som om man måste hitta på nåt jätte spännande varje dag för att ha nåt o skriva om på bloggen men sanningen är den att INGEN orkar göra nåt suuperspännande VARJE dag!  man skulle ju slita ut sig själv så mycket att det inte skulle finnas nånting kvar av en sen..

Jag är väldigt ärligt hed allt jag skriver i bloggen, skriver det som jag kommer o tänka på!

Jag tror inte att man orkar göra 100 inlägg per dag, räcker med 3 - 4 enligt mig! mer tror jag inte att man orkar o man skulle nog tappa suget att blogga om hela sin vardag!  Man skulle nog inte komma på nåt att skriva tillslut

Då skulle bloggen bli tråkig o man skulle tappa läsare!  Så 3 inlägg om dan räcker!  Enligt MIG

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen