Dressyrmupparna? Med eller utan hjälm?

2011-08-07 • 18:32:00 / Allmänt / Kommentarer (0)
Detta blir mitt sista inlägg här på bloggen, imorgon kommer en annan gästbloggare. Det har verkligen varit kul att få bloggar är och få alla dom fina kommentarerna och vill ni fortsätta att följa mig, checka min egna blogg: http:///hovskrape.blogg.se.

Det har ju varit en massa snack om dressyrmupparna att dom börjar bli tråkiga, inte uppdaterar lika ofta osv osv. Men liksom, hallå?! Dom har ju faktiskt ett liv utanför bloggen, dom har hästar som dom måste ta hand om, rida osv.
Om alla bara kunde sluta klaga så skulle kanske bloggen bli roligare?

Sedan den här bilden Ingrid la ut när hon red utan hjälm och det ramlade in ungefär 300 kommetarer då vissa sa att hon hade ett ansvar eftersom det är minderåringar som läser bloggen med. Men det är väl ändå föräldrarnas ansvar om barnet rider med eller utan hjälm eller hur? Man måste ju kunna få lägga ut bilder när man rider utan hjälm utan att få kommetarer att "Du är så omogen" eller "Du har ju faktiskt ett visst ansvar som bloggare!". Om nu Ingrid rider utan hjälm någon gång ibland så är det väl hennes ansvar om hon ramlar av och slår i huvudet? Jag har själv ridit utan hjälp ett par gånger, och det väljer ju JAG om jag tycker att jag litar så pass mycket på ponnyn/hästen så jag kan rida med eller utan hjälm.
Grymt gammal bild men ah, ni fattar ju.

Har jag rätt eller är jag helt ute och cyklar?

/ fanny

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen