Gästbloggre nr 3!!!

2011-08-11 • 12:34:58 / Allmänt / Kommentarer (0)
Hello! Jag är gästbloggare nr 3! jag heter Emma o driver bloggen crystallheart:D  jag 13 år o rider på karlslunds ridskola;)  jag har ingen egen häst men jag har snart en medryttar ponny:D  jag älskar hästar mer än nåt annat men jag går oxå på konståkning:) jag kommer skriva om allt som kommer upp i mitt lilla huvud!^^  framför allt så kommer jag skriva om hästar of course!:D
Jag på konståkningen:P




Me^^



Jag o min lägerponny Mirabell<3





Hoppas att ni kommer gilla det jag skriver för det kommer vara 110% ärlighet:D;)
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen