Grym häst !! ;D

2011-08-24 • 20:07:03 / Allmänt / Kommentarer (0)
Skolan idag, kan bara säga att jag saknar min gamla klass , men aja, nu äre såhär.

Sen stallet, red Ineke, grym häst eller vad ?! ;o
haha, men det gick faktiskt sjukt bra idag, altså inte alls för att skryta eller så.
Men a, Ineke sprang inte åt sidan en ända gång, hon brkar göra det, och det var andra gången jag hoppade henne, typ ;)
Förlåt, men så sjukt rolig häst !! :D

Slut pratat om ridningen, men mer har jag vell inte gjort idag :p
Imorgon blir det stallet igen, rida, ponsse tror jag :)
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen