Känslan..

2011-08-08 • 14:04:19 / Allmänt / Kommentarer (1)
Känslan att kunna sig "min egna häst/ponny". Känslan att få åka till stallet när man vill, göra vad man vill hur man vill. Kunna rida när man har lust, rykta när man vill. Bara gosa precis när man vill.

Den känslan vill nog alla hästtokiga känna.

Några som har egen häst klagar på hur jobbigt det är att ha häst, behöva åka till stallet jämt. Inte kunna göra det man vill för hästen kallar. Och ja, jag förstår att det är jobbigt men ni ska vara otroligt lyckliga att ni i alla fall har en häst/ponny. Det närmaste andra hästtikiga kan komma är kanske ridskola 1 gång i veckan, medryttare eller kanske foderponny/häst. Eftersom det är jätte dyrt med egen häst.

Så mitt tips är, var nöjda med det ni har och tänkt i alltid på det ni inte har!



/ Fanny
Kommentarer
Felicia

Håller med dig! :P

2011-08-08 // 21:17:44
Hemsida: http://ponniehjerta.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen