LITE OM MIG

2011-08-09 • 07:56:53 / Allmänt / Kommentarer (1)

Hejsan, jag fick förfrågan att gästblogga här tis-ons och det ville jag såklart! Så tänkte berätta lite om mig själv så att ni vet vem som skriver blogginläggen idag o imorgon:

Jag är en tjej som fyller 14 år i höst, jag heter Felicia. Jag älskar djur, mest hästar! Jag har alltid älskat hästar (så länge jag minns), det var faktiskt min mamma som tyckte att jag skulle testa o sen så var jag "fast".
Jag började rida när jag var 3 år o då så började jag på Rinkaby ponnyridskola och där red jag tills jag var 11 år (tror jag xD) , det var iaf 2008 jag slutade för att ridskolan stängdes ner... :(
Sen så började jag på karlslund, jag hade verkligen tur för att jag kom in direkt för det finns många som väntar jättelänge för att få börja.
Iaf så rider jag fortfarande på Karlslund (ÖFK) och där har jag en skötponny som heter Kasper, han är en jättesnäll ponny som aldrig är dum! Han är jättebra att rida o han är helt enkelt bäst! :D

Sen så har jag en Medryttarponny som heter Mynta, hon står i ett stall i kumla, det är väldigt mysigt stall, där finns det också 3 andra hästar. Dom heter Kaiser, Manoch & Zilda. Jag har varit medryttare på Mynta i bara några månader men fler ska det bli!
När jag rider Mynta så brukar jag rida ut i skogen, ibland på gärdet (i en hagen) och så rider jag ibland bara på småvägarna som tex runt skroten :p

Jag har 4 katter elr hemma har jag 2 och hos min mormor finns det 2 men dom känns som dom är mina också, hehe! Dom heter Ludde (5år), Taggen (4år), Lakritz (4år) och Leo (4år), alla är väldigt söta o snälla!
Har haft alla sen dom var små!
Ludde är en "Main coon" och Lakrits o Taggen är vanliga huskatter och Leo är en annan ras (minns inte vad den heter), men den rasen har iaf en extra tå.

(har tyvärr inga bilder på datan... så det blir tyvärr inga. men jag ska försöka fixa det)

Nu så vet ni lite om mig, det är bara fråga om ni vill något! :)



Jag har också en blogg, den heter:
http://ponniehjerta.blogg.se
http://ponniehjerta.blogg.se
http://ponniehjerta.blogg.se

Kolla gärna in! :D

Kommentarer
Fanny Jaensson

Kul! :D

2011-08-09 // 10:52:11
Hemsida: http://hovskrape.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen