Promenad!

2011-08-13 • 18:40:01 / Allmänt / Kommentarer (0)
Nyss så har man varit ute med grannens urgulliga hundar Axel o Disney:D  Så söta men så små!^^

Men man ska inte underskatta dom bara för att dom är små:P  Dom är förbaskat starka!:O Blev så chockad att man höll på att tappa kopplet när dom började dra:P^^  Skulle gärna ha en sån hund!<3

Disney vill gärna hoppa upp i mitt knä o når hon sitter där o ser mallig ut kommer jag på VÄÄRLDENS skämt assåå!!!!

-Elin! Vet du vad Disney är??XD
-Nee, vad??
-EN RIKTIG KNÄHUND!!!!!XDXDXD
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!! Min humor asså!!!!:DXD

Här kommer lite bilder som min syrra har fotat;)




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen