Ridlägerdag 6

2011-08-16 • 08:00:00 / Allmänt / Kommentarer (0)
Vakna som vanligt, frukost.
Sen när dom andra red, så smörjde vi.
Sen Red vi dressyr, barbacka. vi träna på framdelsvändning och rygga.
Gick jätte bra :)
Sen när vi ridit klart, gjorde vi saxen, man skulle typ lägga sig på mage, sen korsa benen , så att man hamna åt andra hållet ;) Lite svårt att förklara:p jag klara iaf det två Gånger ;D (y)
Sen mat, sen körde vi sten och maffia :)
Sen red vi ut, vi galoppa, och en gång när vi galoppera rätt fort, sen helt plötsligt råka jag galoppera förbi en Maja som sitter på backen ;) Men det gick bra för henne :)
Sen träna vi på trail banan, ritade en bild på hur den var, men den gick inte att ladda upp :/
Men a, kan försöka berätta i stället:
1. Vi skulle rida över en bro.
2.Det var typ en handske man skulle flytta f¨rån en klänypa till en annan, Leira ville bara gå under snöret ;)
3.Rida in i en liten fyrkant, göra framdelsvändning och sen ut igen, utan att nudda bommarna.
4.Rida slalom med en hand.
5.Rida under plastsnören:p
6.hoppa
7.Ställa hästen i en cirkel, sen gå ett varv, och hästen skulle stå kvar i ringen.
8.Rygga mellan två bommar.

:D först tränade vi, sen tävlade vi, det var med i slofallskampen, och jag och Maja kom 1:a :)
Sen som kvällsaktivitet så var det typ skattjakt, det var typ massor med ledtrådar, till ledtrådarna, det var kul :DJag och johanna var i lag, vi kom 2:a:)
Sen sov vi :D

Fick rida med mina tennisskor, för ridskorna var fortfarande blöta ;)

Jag sätter dit vanten ;)
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen