Ridlägerdag 7

2011-08-17 • 12:07:50 / Allmänt / Kommentarer (0)
Vakna som vanligt, 8.
Sen Teori, foder, sen 11red vi, hoppa bana, först hoppade vi Annas(ridläraren) bana, sen fick alla komma på en varsin:)
Sen gjorde vi några baklängeskaptensvändningar, sjukt jobbigt ibland vettin !!
Sen vid 2red vi ut, vi red och bada:D På vägen dit såg vi VÄRLDENS sötaste minishettisar, och alla hade ett varsitt föl:´) Guuud så söta dom var !!
Sen när vi kom dit, vbada vi, Leira började simma :)
Sen grilla vi korv och Marshmallows:)
Sen red vi hem :) Då åt vi pizza :p
Sem var det spökvandring, och ni som känner mig, vet vell hur rädd jag kan bli ;) haha, och först var det spökhistorier, men jag våga inte lyssna ;)
Sen när vi kom tillbaka och sklulle sova, så lät det nåt från vår lägenhet, så vi vågade inte sova där ;)
Så En ledare sov med oss ;) haha:p

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen