RIDPASS PÅ MYNTA

2011-08-10 • 19:55:21 / Allmänt / Kommentarer (2)
Nu så sitter jag o hjälper mamma att fixa några bilder som vi ska framkalla, vi fick 100 gratis bilder från något :P
Förra gången vi gjorde det så fungerade det inte men jag hoppas att det fungerar nu!

Iaf så red jag ju Mynta idag, Jag skulle ju rida men Emelie men det blev inte så för att det var något med Manoch, men vi får rida en annan gång! Iaf så red jag " i hagen ", i början så var hon väldigt taggad men efter ett tag så blev hon lugn igen, jag red ganska mycket i en volt och lite i en åttvolt så att hon skulle lugna sig o det blev hon ju också :)
Det fanns en liten gren i hagen så jag red över lite som tex:
*Jag travade mot o galopp efter o lite så.
*O sen så hade jag galopp mot och sen bytte jag över grenen, det fungerade ibland men ibland så blev det korsgalopp :P



Denna bild var den första bilden jag tog på Mynta :)
Kommentarer
E

2011-08-11 // 11:01:58
Emma

Har du några bilder? skulle vara jätte kul att se:D

2011-08-11 // 11:02:30
Hemsida: http://crystallheart.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen