Ineke :D

2011-08-17 • 20:27:30 / Allmänt / Kommentarer (3)

Åkte till stallet vid ett,där träffade jag Tuva och Leo, målade färdigt skötarrummsbordet ;)
Sen kom Ebba B och Julia, då kommer jag faktiskt inte ihåg vad vi gjorde ;)
Eller juste, sen tog jag kort på Ebba H och Baretta, och Elin och Happy :)
Sen hoppgruppen :D Fick Ineke:) Har inte ridit henne alls mycket, men det gick jätte bra :D Men hon hade blivit lite stressad på lektionen före, så jag fick joppa med att lugna ner henne lite.
Vi hoppade typ, a, lite hinder, och plank och lite så :) Kommer bilder när Fanny/Ebba har skickat, för dom tog kort :)

Hittade ingen bättre bild, men det här är iallafall Ineke :) Lite grövre eller vad man säger :p
Det var iallafall jätte roligt :D

Imorn ska jag till stallet igen, då är det den vanligga gruppen, första gången jag ska rida i den gruppen :)
Men får se hur uppdateringen blir, för jag kanske ska till min moster på förmiddagen:)

Kommentarer
Johanna Fåglund - Foto

Svar: Tack så mycket :))

Hm, beror på om du vill kunna zooma eller om du vill ha ett fast objektiv. Sen lite på hur långt ifrån du står och fotar.

Skulle rekommendera 85mm 1,8 eller 50mm 1,8. Det är två fasta objektiv, jag har båda och dom är riktigt bra båda två. 50mm är ett billigt objektiv som är väldigt användbart :P

2011-08-17 // 20:35:36
Hemsida: http://stargirlphoto.blogg.se/
Frida

fin blogg:)

2011-08-17 // 20:49:55
Hemsida: http://superpoonny.blogg.se/
Emma

fin bild;)

2011-08-18 // 20:31:34
Hemsida: http://crystallheart.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen