17 april 2013

2013-04-17 • 15:08:27 /  / Kommentarer (0)

Inkommen från stormen därute, klarade det utan att dö eller ramla. Shit, vad det blåser ute! Dagen har Iallfall vart väldigt bra änsålänge! Har fått reda på en massa kul som kommer att hända, så är riktigt taggad nu, detta kommer bli en bra vår och även sommar!! Efter skolan åkte jag och Emmy upp på stan och fixade prao plats, så nu är det klart också, super. Om ungefär två timmar åker jag till stallet och rider, hoppgruppen idag och vi byter hästar, har ingen aning om vem jag skulle kunna få, så det blir spännande!

Nu ska jag sätta på ett avsnitt vampire diaries med min tallrik yoghurt, sedan begravs jag med läxor. Ha det super, Hejdå!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen