23/4-13

2013-04-23 • 17:21:24 /  / Kommentarer (0)

Hej igen! Har inte kunnat bloggar pga att blogg.se appen inte har funkat, äntligen funkar den! Skolan idag var faktiskt ganska så okej. När jag slutade cyklade jag hem (det tog dubbelt så lång tid för att det var motvind HELA vägen...) och satte på ett avsnitt utav Pretty little liars, har ju inga fler avsnitt att kolla på av Vampire diaries just nu men det kommer i veckan hoppas jag!

Om cirkus 3 och en halv minuter åker jag till ridskolan för att gå på sporrenmöte, vi ska planera lite för lördag så det blir nog bra! Imorgon är det skola och ridning i hoppgruppen som vanligt, förmodligen på Bianca.

Vi hörs imorgon om denna dumma app fungerar, Hejdå!

Åh, bara jag som ångrar jätte mycket att man inte är på Justin, när alla lägger upp bilder och allt, åh

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen