Bästaste Tiger!

2013-04-07 • 13:16:38 /  / Kommentarer (2)

Precis kommit hem från stallet. Var ju som sagt hopptävling idag. Jag är sjukt nöjd, verkligen!! Hade Tiger och rev på sista hindret i omhoppningen, men det var helt mitt fel och jag vet vad jag gjorde fel, så det kommer inte att hända igen. Men Iallfall, är riktigt nöjd över rundan, kanske inte såg jättebra ut, haha, men jag var så himla nervös men är stolt över mig själv att jag kom ihåg hela banan och så! Det var riktigt kul också, han var väldigt mycket roligare nu på tävling än i vanliga fall också, snabb och taggad! Och så var det över ett halvår sen jag satt på honom också. Det var ju första gången jag tävlade storhäst också, riktigt kul var det!

Ni kommer få både film (om jag vågar lägga ut den..) och bilder senare när jag fått det. Nu ska jag bara slappa, ha en superbra dag, Hejdå!

Kommentarer
Sabrina

Vad roligt att det kändes så bra! :D Vet du någon som fotade?

2013-04-07 // 16:43:19
Hemsida: http://www.ridsportfotograf.webs.com
Louise

Va kul att de kändes bra! Lägg upp filmen! :)

2013-04-07 // 21:25:46
Hemsida: http://louiseericssons.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen