Busig horsie

2013-04-04 • 21:59:48 /  / Kommentarer (0)

Ligger i sängen just nu, kollar Vampire diaries men var tvungen att ta paus innan jag gråter ihjäl mig, shit, ligger och gråte för att folk i en serie dör... That's weird men så himla sorgligt... Ridningen förut var riktigt rolig! Hade Eddy och vi red dressyr ute, första gången på över ett halvår han går ute så han var ju något busig och pigg, hahah, speciellt galoppen försökte han bocka i flera gånger, så då var det mer korta tyglar och upp med huvudet istället för tvärtom. Men resten gick riktigt bra faktiskt, han hade energi så det var kul!

Imorgon är de fredag, riktigt skönt! Nu ska jag fortsätta kolla så ha det super, Godnatt

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen